مراسم انس با قرآن و ضیافت افطار در اردوگاه کاردرمانی قزوین برگزار شد

همزمان با شبهای پر خیر و برکت ماه رمضان و ضیافت الهی مراسم انس با قرآن و ضیافت افطاری با مشارکت خیرین نیکوکار برای زندانیان اردوگاه کار درمانی قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، رئیس اردوگاه کار درمانی آراسنج در حاشیه برگزاری این مراسم پر فیض معنوی گفت: این مراسم به همت خیرین برگزار شد و زندانیان روزی خود را در سفره های یکپارچه مزین به عطرمعنوی خاص ماه رمضان به دست آوردند.

محمدیاری افزود :برنامه انس با قرآن کریم از جمله برنامه های شاخص این ماه عظیم الشان است که همچون سال های گذشته در طول ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال بی نظیر زندانیان همراه می باشد .

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه برنامه های مذهبی در طول سال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان رنگ و بوی خاصی به فضای زندان بخشیده و مورد اقبال زندانیان نیز قرار گرفته است .

رئیس اردوگاه کاردرمانی آراسنج در پایان یادآور شد: مهمترین هدف ما ایجاد فضای معنوی و استفاده از فیوضات و برکات ماه مهمانی خدا برای زندانیان است چرا که این ماه بهترین فرصت برای ایجاد فضای روحانی در زندانها و پذیرش پیام های دینی و اعتقادی در بین زندانیان می باشد.

دراین مراسم معنوی مدیرکل زندانهای استان، امام جمعه شهرستان بوئین زهرا و جمعی از مسولین و خیرین نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

مراسم انس با قرآن و ضیافت افطار در اردوگاه کاردرمانی قزوین برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha