برگزاری محفل انس با قرآن در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد

محفل انس با قرآن کریم در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد با حضور مدیر کل زندان‌های استان لرستان و معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این مراسم به آیات ابتدایی سوره ق اشاره کرد و خداترسی را عامل دوری از گناه معرفی کرد.

وی افزود ما باید به معانی قرآن توجه کامل داشته باشیم و آیات قرآن را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و همچنین باید خودمان را به صفات پروردگار متعال متصل کنیم تا منشاء خیر و برکت باشیم.

برگزاری محفل انس با قرآن در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد

حجت الإسلام والمسلمین عوض نژاد معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ه علوم پزشکی لرستان در ادامه این مراسم به روایات معصومین اشاره کرد و گفت: امیرالمؤمنین در حدیثی می‌فرماید دنیا زندان مؤمنان است.

وی افزود: توصیه قرآن برای آرامش در دنیا، ذکر خداست (ألا بذکر الله تطمئن القلوب) و یاری خواستن و بیشتر کردن رابطه با خدا راه نجات از تلاطم حوادث دنیایی است.

معاون دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ علوم پزشکی لرستان به روایتی از امام صادق اشاره کرد و گفت: چنانچه در دنیا بنابر اصول اسلامی عمل انجام داده باشیم، در آخرت هیچگاه ضرر نخواهیم کرد.

حجت الإسلام عوض نژاد عنوان کرد: پروردگار نسبت به بندگان بسیار مهربان است و ماه رمضان بهترین فرصت برای رفاقت با خدا و بازگشت به سمت اوست.

وی اظهار داشت: آنچه که از انسان باقی می‌ماند اعمال و اعتقاداتی است که در طول عمر خودش داشته.

برگزاری محفل انس با قرآن در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد

لازم به ذکر است قاری این محفل، مددجوی اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد بود که موفق به کسب رتبه اول تلاوت قرآن در زندانیان منطقه ۵ گردیده است.

در پایان این محفل از تعدادی از مددجویان و سربازان وظیفه فعال قرآنی تقدیر شد و این مراسم با نماز جماعت و ضیافت افطار خاتمه یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha