ابتکار زندانبانان متعهد در برپایی جشن تولد برای فرزند زندانی

با همت انجمن حمایت از زندانیان ایلام، تولد 9 سالگی فرزند زندانی با حضور مدیرکل، قاضی ناظر و مسئولین زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در ابتکاری زیبا تولد 9 سالگی فرزند یکی از زندانیان زندان مرکزی در دفتر رییس زندان برگزار شد.

این زندانی مدت سه سال است که در زندان متحمل حبس است و امروز در ابتکاری جالب و با حضور مدیرکل زندان های استان ایلام، ملاقات حضوری برای فرزند زندانی فراهم شد و تولد 9 سالگی او را در کنار پدرش جشن گرفتند. اشک شوق پدری که به دلیل حبس از خانواده دور بود و برق شادی که از چشم فرزندش پیدا بود، حاضرین را منقلب کرد و از این لحظه ها خاطره ای ماندگار ساخت.

جشن تولد فرزند زندانی در دفتر رییس زندان برگزار شد

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: همکاری انجمن حمایت از زندانیان در انجام این اقدام ارزشمند قابل تقدیر است و انتظار می رود با سرکشی مداوم از خانواده های زندانیان نیازمند به وضعیت آنان بیش از پیش رسیدگی شود.

وی افزود: توجه به خانواده های زندانیان و حمایت از آنان یکی از مهمترین حوزه هایی است که سازمان زندان ها به آن تاکید دارد و از برنامه های مهم اصلاحی و تربیتی به شمار می رود. وی اذعان داشت: امروز خاطره خوشی رقم خورد و دلی شاد شد و همین لحظه ها و برنامه هاست که زندانبانی اسلامی را متفاوت ساخته و کرامت انسانی را اولویت قرار داده است.

جشن تولد فرزند زندانی در دفتر رییس زندان برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha