انتقال ۲ زندان قدیمی و فرسوده اردبیل به خارج از شهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در اداره کل زندان‌های استان در جریان روند تکمیل پروژه‌های در حال ساخت این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، با هدف عمل به سیاست‌های اولویت‌دار سازمان مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت مولدسازی با رویکرد انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، نشستی با حضور مدیر کل زندان‌های استان و نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

امجدی، مدیر کل زندان‌های استان اردبیل، با اشاره به روند طرح های عمرانی در حال ساخت گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندی زندانیان و خانواده‌های آنان و استانداردسازی فضای زندان‌ها با سرانه مصوب برای هر زندانی، تکمیل پروژه‌های زندان جدید گرمی و زندان زنان اردبیل در دستورکار ویژه قرار گرفته است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت مسوولین ذیربط کشوری و استانی در تسریع و تکمیل این پروژه‌ها افزود: در حال حاضر با عنایت به اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی و انتقال زندان‌های ناامن و غیراستاندارد به خارج شهر جزو اولویت‌های سازمان در سال جدید است، لذا سعی خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات لازم نسبت به تکمیل و بهره‌بردار ی این طرح‌ها در آینده نزدیک اقدام کنیم.

سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از برنامه‌های اجرا شده در زندان‌ها در حوزه‌های حمایتی، اشتغال،‌ فرهنگی و آموزشی گفت: ایجاد بستری مناسب برای سوق دادن مددجویان به سمت زندگی سالم و سعادتمندانه یکی از افتخارات مجموعه زندان های استان است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس افزود: با رایزنی‌های بعمل آمده و تاکیدات مسوولین ارشد استان نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی مجموعه زندانها، با اختصاص بودجه مناسب امیدواریم شاهد تکمیل و بهره‌برداری این طرح ها در آینده بسیار نزدیک باشیم و شخصا به جد پیگیر تحقق این امر مهم خواهم بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha