برگزاری ضیافت افطاری ویژه خانواده‌های نیازمند زندانیان دامغان

بی غم رئیس زندان دامغان از برپایی ضیافت افطاری ویژه خانواده های نیازمند مددجویان زندان دامغان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، بی غم رئیس زندان دامغان ضمن اعلام برگزاری ضیافت افطار ویژه خانواده زندانیان در دامغان،گفت: این ضیافت با حمایت خوب خیرین و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان در دامغان برگزار شده است.

بی غم هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضایی معنوی و استفاده از فیوضات و برکات ماه مهمانی خدا برای خانواده های مددجویان دانست، و بیان کرد: این برنامه با حضور جمعی از مسئولین در دامغان برگزار شده است.

رئیس زندان دامغان بااشاره به برکات این ماه، اظهار داشت: دراین ماه پرخیر وبرکت همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند واین ماه بهترین فرصت برای ایجاد فضای روحانی در زندان‌ها و پذیرش پیام های دینی و اعتقادی زندانیان است.

بی غم توجه جدی به زندانی وخانواده زندانیان را ضروری خواند، و بیان کرد: مسأله زندان در جامعه دارای ابعاد اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی است و نیازمند توجه جدی همه مسؤلان در این حوزه هستیم.

وی عنوان کرد: تحکیم بنیان خانواده زندانیان مهمترین دغدغه موجود برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان است و این مراسم افطاری بمنظور حضور خانواده‌ها و برسی مشکلات آنان برگزار شده است.

رئیس زندان دامغان توجه به خانواده زندانیان را بسیار ضروری توصیف کرد، و گفت: باید در کنار رسیدگی به امور زندانیان، به خانواده آن‎ها نیز توجه و از بروز مشکلات بیشتر برای خانواده‌ها پیشگیری شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha