دانش آموزان چهارمحال‌وبختیاری پای کار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

پویش «کلاس مهربانی» به صورت همزمان در مدارس سراسر استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهامحال و بختیاری، زنگ پویش کلاس مهربانی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی دانش آموزان با فعالیت ها و اهداف ستاد دیه در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد به صدا درآمد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) گفت : .دانش آموزان عزیز امروز کار بزرگی انجام می دهند چرا که با دستان کوچک آنها، در زندان را برای زندانیان جرائم غیر عمد و مالی باز می کنند.
امیریان ادامه داد : امروز پویش کلاس مهربانی در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه استان به طور همزمان برگزار می شود و این پویش همدلی و مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان که سرشار از خیر و برکت می باشد ارزش دوچندان دارد.

حمید رضا حیدری مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نهادینه کردن فرهنگ ایثار در بین دانش آموزان را خواستار شد و افزود : از محل جمع آوری اقدامات خیرانه دانش آموزان مقدمات آزاد سازی زندانیان با جرائم غیر عمد و مالی را فراهم خواهیم کرد..
وی افزود: از قطره قطره پول های شما، پدران و مادرانی به آغوش فرزندان باز خواهند گشت تا برای بچه هایی که شاید همکلاسی شما باشند آرامش و آسایش ایجاد کنند.

حیدری با دعوت از دانش آموزان و والدین آنها جهت شرکت در جشن های گلریزان افزود: بیش از 95 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد منتظر کمک های مردم هستند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha