زندان جای بزهکار است، نه بدهکار

امیدکهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان پیش از ظهر امروز جهت ارائه گزارش و و اعلام برنامه های جشن گلریزان با حجت السلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امیدکهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه در استان سمنان تلاش می شود افرادی که بزهکار نیستند و صرفا بدهکار هستند در زندان نمانند، تصریح کرد: این افراد بخاطر یک اشتباه و یک غفلت گرفتار زندان شده اند به همین خاطر با همکاری خوب خیرین و مددکاران سعی می شود با شاکیان گفتگو کرده و رضایت گرفته شود.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان جزء استان های نخست در حوزه ستاد دیه در کشور است، خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی ستاد دیه در استان سمنان تمام محکومین کم تراز 100میلیون تومان آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه طبق رسوم هرساله در ایام ماه مبارک رمضان جشن های گلریزان برگزار خواهد شد، تشریح کرد: این جشن در تمامی شهرستان های استان از 21 فروردین ماه آغاز شده است و تا 28 این ماه ادامه خواهد داشت.

کهربایی با بیان اینکه خیرین در استان سمنان به مجموعه ستاد دیه در این سال ها بسیار کمک کرده اند، افزود: امیدواریم در این جشن های گلریزان نیز خیرین و مردم نیکو کار شرکت کرده تا بتوانیم به زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد و دیه شده اند کمک نمائیم.

حجت السلام مطیعی نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان نیز در این گفتگو ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شایسته اداره کل زندانها، بیان کرد: اقدامات این مجموعه در یک سال گذشته بسیار عالی بوده است و این نشان از پویایی و پیگیری های مستمر مسئولین این دستگاه دارد.

مطیعی با بیان اینکه زندان جای بدهکار نیست زندان جای بزهکار است، تشریح کرد: همه مسئولین باید کمک کنند تا فردی که فقط بخاطر مشکل مالی به بند و زندان افتاده است سریع تر به آغوش گرم خانواده بازگردد.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با اشاره به اینکه اقدامات ستاد دیه در استان سمنان بسیار عالی بوده است، تصریح کرد: همه خیرین و مردم نیکو کار باید کمک کنند تا این اقدام با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی در پایان از همه مردم عزیز استان درخواست کرد تا در این جشن گلریزان شرکت نمایند تا بتوانند بدهکاری را از زندان آزاد نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha