شب احیا در زندان مرکزی اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، غلامرضا روشان مدیرکل زندانها، معاونین و رؤسای ادارات ستادی ، سربازان وظیفه و جمعی از زندانیان در زندان مرکزی اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان؛ آیت الله موسوی فرد در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و با اشاره به روایتی از امام محمدباقر (ع) ؛ گفت : با سوره قدر احتجاج کنید، این سوره ، سوره امام زمان است، هر سال شب قدر دارد و فرشتگان در آن نازل می‌شوند و اسرار سالانه (من کل امر) را با خود می‌آورند.

وی در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص ثواب حج؛ نقل کردند: اگر کوهی به طلای سرخ تبدیل شود و همه آن را در راه خدا انفاق کند ؛ ثواب حج را نخواهد داشت و اگر فردی صد حج بجا آورد و در راه خدا بین صفا و مروه نیز کشته شود ، اما ولایت علی بن ابی طالب را نداشته باشد بوی رایحه بهشت به او نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به نشانه های یک شعیه؛ افزود : شعیه دارای علامت های مختلفی است؛ شعیه دروغ نمی گوید؛ خیانت نمی کند، باعث آبروریزی اسلام نمی شود ، شیعه در معاملات انصاف را رعایت می کند، شعیه پیرو علی ابن ابیطالب است و اگر پا جای پای اهل بیت نزاریم روی مین معصیت و گناه می رویم .

امام جمعه اهواز خطاب به زندانیان گفت : اگر پیرو اهل بیت هستیم باید در تنگ دستی هم توکل داشته باشیم و دنبال روزی حلال باشیم .

وی راه کسب روزی حلال را تلاش جهت حرفه آموزی متناسب با نیاز روز جامعه دانست و افزود : در صورت تلاش در حرفه مورد نظر علاوه بر تداوم بازار کار با زور بازو و تفکر خود کسب روی حلال برای عائله خود خواهید داشت.

انتهای خبر/.

شب احیا در زندان مرکزی اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

شب احیا در زندان مرکزی اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha