مهارت آموزی دراصلاح مجرمین بسیار موثر است

مدیرکل زندان های زنجان در دیدار مدیرکل آموزش و فنی حرفه ای بر نقش مهارت آموزی در اصلاح مجرمین و باز اجتماعی نمودن زندانیان تاکیدکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در این دیدار ضمن قدردانی از توجه مسئولین آموزش و فنی و حرفه‌ای استان به موضوع آموزش‌های مهارتی زندانیان گفت: اگر حرفه آموزی و یادگیری مهارت نباشد قطعا اشتغال پایدار در داخل زندان ها و به بعد از آزاده شکل نخواهد گرفت.

مدیر کل زندان های استان در ادامه با اشاره به اولویت‌های پنجگانه سازمان زندانها در سال جاری اظهار کرد:موضوع بازاجتماعی نمودن و اصلاح مجرمین در سال‌های گذشته در قالب توسعه اشتغال و انجام کارهای عمیق فرهنگی مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها بوده و در سند تحول قضایی نیز بر این موضوع توجه شده است.

بنیادی تاکید کرد:در سال جاری با تمام ظرفیت و پتانسیل های موجود در داخل زندان ها به خصوص در مجموعه کشاورزی سلطانیه می‌بایست برنامه های حرفه آموزی به شکل عملیاتی توسعه یابد.

در ادامه این جلسه انصاری مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان گزارشی از عملکرد حرفه‌آموزی زندانیان در سال ۱۴۰۱ را ارائه و آمادگی مجموعه آموزش و فنی حرفه ای را در همکاری و همیاری با زندانهای استان در دستیابی به اهداف تعیین شده سازمان زندانها اعلام و بر ضرورت توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به خانواده زندانیان تاکید نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha