ملاقات چهره‌به‌چهره مقامات قضایی گچساران با زندانیان

رئیس دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب به همراه قضات شعبات مختلف ضمن بازدید از زندان در دیدار چهره به چهره با برخی از زندانیان در جریان مشکلات و مسائل قضایی آنان واقع شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، بنا بر این گزارش دیانت رئیس دادگستری شهرستان گچساران به همراه دیگر مقامات قضایی شهرستان پس از انجام این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه و سیاست نظام مقدس اسلامی مبنی بر رسیدگی به گرفتاران در بند جهت اصلاح و پشیمانی از رفتار های بزهکارانه گذشته اظهار داشت: مسؤلین قضایی و قضات دلسوز تمام تلاش و اهتمام خود را برای باز اجتماعی شدن زندانیان انجام میدهند.

وی در جمع زندانیان عنوان داشت: ما از زندانی شدن افراد خرسند نیستیم ولی برای تأمین امنیت جامعه تکلیف داریم که قوانین را رعایت کنیم و برخورد قضایی با نافیان امنیت اجتماع داشته باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان گچساران عنوان داشت: ما دلسوزانه خواهان بازگشت خوب و خداپسندانه افراد در بند به جامعه هستیم از این رو به طور مستمر بازدید ها و دیدارهایی با شما صورت می گیرد.

مقامات قضایی شهرستان در فضایی آرام پای درد دل زندانیان نشسته و مطالبات آنان را بررسی و قول همکاری و مساعدت در چارچوب قانون داده شد.

انتهای خبر/

گوش شنوای مقامات قضایی گچساران در دیدار با زندانیان

گوش شنوای مقامات قضایی گچساران در دیدار با زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha