آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای آزادی زندانیان مالی گلریزان برگزار می کند

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری این اداره کل برای کمک به آزادی فرهنگیان زندانی مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ منصور بیژنی در ادامه جلسات مستمر با ادارات و نهادی ذی نفوذ برای کمک به برگزاری جشن های گلریزان زندانیان مالی با عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو نمود.

بیژنی مدیر کل زندان‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در این دیدار گفت: زندانی محصول همه ی جامعه است لذا همه نهاد ها و دستگاهها برای کمک به زندانیان بالاخص زندانیان مالی که مجرم نیستند همکاری و همراهی نمایند.

وی گفت: بایستی فرهنگ کمک و انفاق در استان به خصوص بین ادارات و نهادهای دولتی نهادینه شود تا کمک به همنوع و زندانیان مالی که مرتکب جرم و بزهکاری نشده اند در بین جامعه ترویج و گسترش داده شود.

بیژنی افزود: آموزش و پرورش با این گستردگی می تواند پایه گذار این فرهنگ شود کما اینکه فرهنگیانی در زندان وجود دارند که بنا به مشکلات مالی نیازمند همکاری همکاران خود هستند.

حسنعلی عزت‌خواه نیزدر این دیدار گفت: بر مبنای آموزهای دینی و به برکت ماه ضیافت الهی کمک به دیگران و مشارکت در کارهای خیر امری ارزشمند و دارای آجر معنوی است.
وی خاطر نشان کرد: رسالت معلمان تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد در جامعه است که می طلبد همه آموزش وپرورش را برای انجام ماموریت‌ها ذاتی حمایت کنند تا جامعه بهتری داشته باشیم و شاهد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باشیم‌.
مدیر کل آموزش و پرورش با تقدیر از مجموعه زندان ها به خاطر کار پر زحمت و پیگیری برای کمک به زندانیان مالی تصریح کرد: با برنامه ریزی مدون از همه ی ظرفیتها در آموزش و پرورش برای کمک به آزادی زندانیان مالی بالاخص معلمان زندانی که به واسطه مسائل مالی در بند زندان هستند استفاده خواهیم کرد.

انتهای خبر/

آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای آزادی زندانیان مالی گلریزان برگزار می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha