بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی با حضور معاون اول قوه قضائیه

حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه در آئین تحویل کاروانسرای شاه عباسی سمنان به میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان حضور یافت و در نتیجه همکاری دستگاه قضایی استان سمنان با مسئولان اجرایی استان ، مطالبه مردمی در بازگشایی این کاروانسرای محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در این آئین، گفت : بازگشایی این کاروانسرای از لحاظ اقتصادی ، گردشگری و بسیاری از ابعاد دیگر برای استان سمنان دارای مزایای فراوانی خواهد بود .

مصدق همچنین در جمع خبرنگاران به مطالبه مردم در موضوع رعایت حجاب در جامعه ، بیان کرد: قوه قضائیه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع رعایت حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ سازی، تشریح: انتقال فرهنگ قوی و غنی اسلامی به خصوص در نسل جدید با همکاری نهادهای آموزشی انجام می شود و در آموزه‌های اسلامی هیچ فرهنگی بصورت تحمیلی اجرا نشده و نظرسنجی ها نشانگر آن است که مردم با رعایت حجاب در کشور موافق بوده و حجاب را دوست دارند.

وی بیان کرد : علاقه‌ی مردم به رعایت حجاب در جامعه در روزهای اخیر به یک مطالبه‌ در این زمینه تبدیل شده و نشانگر ریشه های قوی فرهنگ اسلامی در کشور است.

مصدق درخاتمه با بیان اینکه قوه قضائیه برنامه های وِیژه را در زمینه فرهنگی در دستور کار دارد، اظهار کرد : برنامه‌های قوه قضائیه و قوه مجریه در زمینه امور فرهنگی و حجاب اعلام شده و طبق بیانات مقام معظم رهبری این برنامه‌ ها به صورت روشن و واضح در حال اجرا است .

معاون اول قوه قضائیه پس از پایان برگزاری این آئین بهمراه محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان و امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی از بخش های مختلف کاروانسرای شاه عباسی سمنان بازدید کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha