همه کارکنان باید در تحقق اولویت‌های سازمانی نقش‌آفرین باشند

اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی ستاد اداره کل زندان های استان که با حضور معاونین، روسای ادارات حفاظت- اطلاعات، بازرسی، یگان حفاظت و دفتر روابط عمومی اداره کل برگزار شد، بر ضرورت تداوم روند تحول و تعالی محور در اجرای برنامه های سازمانی متناسب با نیازهای اداره کل زندان های فارس تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس گفت: اولویت های ترسیمی و ابلاغی ریاست سازمان زندان های کشور در ۵ محور کلان و راهبردی موجب می شود تا شاهد توسعه متوازن در تمام در خدمات تامینی و تربیتی بصورت فراگیر باشیم.
وی افزود: بحمدالله اداره کل زندان های فارس موفق شد در سال گذشته عنوان برتر در اجرای برنامه‌های اولویت‌دار سازمان را به دست آورد، ضمن اینکه ضرورت حفظ این دستاورد ارزشمند، همت جمعی را می‌طلبد و می بایست با فرهنگ‌سازی و آموزش منابع انسانی و بازنگری و اصلاح فرایندها و اجرای دقیق ریز برنامه ها، تمام کارکنان سهم مشارکتی در اجرای اولویت ها داشته باشند.
در این نشست مدیر کل زندان های فارس با عنایت به برنامه های ترسیمی رئیس سازمان زندان های کشور در جلسه ویدئو کنفرانس تشریح اولویت های پنجگانه جدید سازمانی در سال ۱۴۰۲،دستوراتی را به حوزه های مختلف بمنظور اجرای سریع اولویت ها ابلاغ کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha