آزادی ۱۱ زندانی زنجانی در سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع)

در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های زنجان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان بااعلام این خبر گفت: خیرین و نیکوکاران استان زنجان از اول عید نوروز در قالب پویش عید تا عید تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

بنیادی ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان افزود: همچون سال‌های گذشته صدا و سیمای مرکز استان در اقدام جهادی با استقرار تیم های خبری و تلویزیونی در داخل زندان های استان نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت‌های مردمی برای این امر خداپسندانه دارند.

مدیر کل زندان های زنجان با قدردانی از همت بلند نیک اندیشان زنجانی اظهار کرد:به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و از محل کمک‌های مردمی به ستاد دیه امروز ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد تا در این ایام مبارک در کنار خانواده های خود باشند.

لازم به توضیح است در سال گذشته استان زنجان در کمک های مردمی ویژه ایام مبارک ماه رمضان باجلب بیش از ۷ میلیارد تومان در رتبه نخست کشور قرار گرفته از این محل بیش از ۲۳۹ زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha