هدف‌گذاری‌های کاری در مجموعه زندان‌های استان خوزستان محقق شده است

غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای استان و جمعی از مسئولین ستاد اداره کل با دکتر علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان و صادق جعفری چگینی دادستان مرکز استان دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، در ابتدای این دیدار مدیرکل زندانهای استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 1401 ارائه کرد و افزود : مجموعه کارکنان زندانهای استان در تلاش هستند تا علاوه بر تغییر و متناسب سازی زیر ساخت ها فیزیکی، با اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی مسیر را برای هنجارپذیری افراد بزهکار فراهم کنند.

دکتر علی دهقانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل زندانها و مجموعه تحت مدیریت وی ؛ افزود: در استان خوزستان فضای خدمت بسیار گسترده است ؛ با تلاش مدیر و کارکنان زندانها اهداف ترسیم شده در این حوزه در سال گذشته بصورت صد در صد محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه استفاده از ارفاقات قانونی باید متناسب با برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان افزایش یابد؛ افزود : افزایش بهره مندی زندانیان از پابندهای الکترونیکی هم بخشی از دیگری از برنامه های اولویت دار سال 1402 است .

هدف گذاری های کاری در مجموعه زندانهای استان محقق شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha