توجه به اولویت‌های سازمان زندان‌ها در سال جدید لازمه بهبود خدمات زندانبانی است

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی با حضور در زندان‌های دلیجان و محلات از نزدیک روند انجام امور اصلاحی و تربیتی این مجموعه را بررسی و اولویت‌های اعلام شده در سال جدید را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در ادامه بازدیدهای خود از مراکز تأمینی و تربیتی استان با حضور در زندان های دلیجان و محلات از نزدیک روند انجام امور اصلاحی و تربیتی این مجموعه را بررسی و اولویتهای اعلام شده در سال جدید را تشریح کرد.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی همچنین در دیدار چهره به چهره با زندانیان راهکارهای لازم را به عوامل اجرایی ابلاغ و خواستار پیگیری و رسیدگی به موضوعات مطروحه شد.

وی در ادامه و در دیدار با مسئولین و کارکنان زندان های مذکور با تشریح برنامه و اولویت های سازمانی در سال جدید ضرورت برنامه ریزی مناسب با هدف ایجاد زمینه بازگشت سعادتمندانه مجرمان به جامعه را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در این بازدید داود غفاری رئیس زندان دلیجان و رضا طالبی رئیس زندان محلات گزارشی از فعالیت های حوزه تحت نظارت را ارائه کردند .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha