زندان‌ها کانون تحول و اصلاح باشند

مدیرکل و کارکنان زندان های چهارمحال و بختیاری به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، کارکنان زندان های استان در دیدار نوروزی هر ساله پای سخنان حجت الاسلام و المسلمین نکونام نشستند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک سال نو گفت: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است برای تحول در عرصه های اجتماعی انسانها و می توان از این فرصت استفاده کرد تا تمام سال برای انسان مبارک باشد.
امام جمعه شهرکرد افزود: نگاه به زندانیان باید توام با رحمت و رأفت اسلامی باشدو زندان ها بایستی کانون اصلاح ، تربیت ، تحول و خودسازی باشند و بحمد الله نگاه و مسیر اداره کل زندان ها به این سمت است.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به شعار سال اشاره کرد و گفت: دشمن در تمامی عرصه ها شکست خورده است و اکنون به مسئله اقتصادی ، تورم و گرانی ها چشم دوخته است و همه ارگانها ، ادارات و مدیران بایستی ازابتدای سال نقش خود را در تحقیق شعار سال پیدا و ایفا کنند .
وی مردم را ولی نعمتان انقلاب دانست و ادامه داد: قدر مردم همیشه در صحنه را بدانیم و برای انجام کارها، گره گشایی و اجابت درخواست های مردم همراه با تواضع و اخلاق تلاش کنیم.
پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل زندان های استان گزارش کوتاهی از فعالیت های بخش های فرهنگی، اشتغال و قضایی زتدان های استان در سال گذشته ارائه داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha