دیدار نوروزی مدیرکل زندان‌های استان با استاندار کردستان

مدیرکل زندان‌های استان به همراه رئیس‌کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان باهدف تبریک آغاز سال نو و ارائه برنامه‌های مدون جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن گل‌ریزان در ماه مبارک رمضان با استاندار کردستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان در این دیدار با تأکید بر اینکه ایام ماه مبارک رمضان و جشن گل‌ریزان بهترین فرصت برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد در حد بضاعت است، گفت: درحال حاضر ۳۰۲ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم‌انتظار دستان سخاوتمند خیرین و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.

دیدار نوروزی مدیرکل زندان‌های استان با استاندار کردستان

محمدی خواستار مشارکت حداکثری خیرین و مسئولان برای برگزاری جشن گل‌ریزان در استان شد و گفت: برگزاری جشن‌ گل‌ریزان در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های مهم ستاد مردمی دیه است و امید است در پی برگزاری این رویداد مهم شاهد آزادی همه زندانیان غیرعمد در استان باشیم.

گفتنی است استاندار کردستان در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 1401 بر مشارکت حداکثری کلیه مدیران و کارکنان ادارات در جشن گلریزان امسال تاکید کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی در سطح استان و همچنین همت خیرین نیک اندیش، شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد در گلریزان امسال باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha