دیدار نوروزی مدیرکل زندان‌های گلستان با کارکنان زندان‌های استان

مدیرکل زندان‌های استان گلستان در روزهای ابتدایی سال جدید، با کارکنان زندان‌های استان دیدار و سال نو و شروع ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان گلستان، غلامرضا سرلک در آغاز سال کاری جدید، در یک دیدار صمیمی با کارکنان، ضمن تبریک عید نوروز، ماه بهارقرآن را گرامیداشت.

دیدار نوروزی غلامرضا سرلک با کارکنان زندان‌های گلستان

مدیرکل زندان‌های استان با حضور در سالن ویدئوکنفرانس اداره کل زندان‌ها ضمن دید و بازدید نوروزی، از زحمات کارکنان خدوم زندان‌های استان تقدیر و تشکر کرد و برایشان سالی پربرکت همراه با موفقیت و قبولی طاعات و عبادات مسئلت داشت.

دیدار نوروزی غلامرضا سرلک با کارکنان زندان‌های گلستان

وی با اشاره به پیشرفت های زندان‌های استان در سال گذشته گفت: به همت همه همکاران زحمتکش در حوزه های مختلف اعم از اشتغال و حرفه آموزی زندانیان، حمایت از خانواده زندانیان، توسعه خدمات و تجهیز زندان‌ها و... توفیقات خوبی در سال گذشته حاصل شد.

سرلک در ادامه افزود: در سال جدید با اهتمام مسئولانه تمامی کارکنان زندان‌های استان می‌طلبد تا نقاط قوت را بیش از پیش تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماییم تا در راستای اجرای اولویت‌های جدید و منویات ریاست محترم سازمان زندان‌های کشور با تمام توان به نقطه مطلوب برسیم.

گفتنی است در پایان این دیدار فردین گرگانی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌های گلستان معرفی و حکم انتصاب از سوی مدیرکل، به وی ابلاغ شد.

انتهای خبر/

دیدار نوروزی غلامرضا سرلک با کارکنان زندان‌های گلستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha