بازدید نوروزی رئیس‌کل دادگستری خوزستان از زندان بهبهان

علی دهقانی در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با حضور در بهبهان به‌صورت سرزده از حوزه قضایی و زندان شهرستان بازدید کرد و در جریان امور قضایی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، دکتر علی دهقانی با همراهی قاسمی نژاد دادستان و داود بیاتی رئیس زندان بهبهان در جمع زندانیان حضور یافته ضمن تبریک عید نوروز ، گفت : زندان یکی راهکارهای تبیه و کنترل هنجار شکنان و قانون گریزان است، اما سازمان زندانها برنامه های گوناگونی برای هدایت افراد بعد از ورود به زندان برنامه ریزی و اجرا می کند.

این مقام ارشد قضایی خوزستان، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و توجه به ارزش‌های اخلاقی دانست و افزود: با مشارکت در برنامه های فرهنگی و تربیتی به ویژه روزه داری در ماه مبارک رمضان می توان ذخیره ارزشمندی برای توشه آخرت خود داشته باشیم .

دکتر دهقانی سپس بصورت چهره به چهره با تمام زندانیان اندرزگاه ها دیدار ، ضمن استماع مشکلات پرونده ای آنان دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در زندان بهبهان بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، ساماندهی جمعیت کیفری و استفاده صحیح از نهادهای ارفاقی تاکید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha