دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در ساعات پایانی سال جاری و در آستانه سال جدید به همراه معاون دادستان تهران و سرپرست دادگاه اطفال و برخی مدیران سازمانی از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کرد

دکتر محمدی در آخرین روز سال جاری و در آستانه آغاز سال نو به اتفاق جمعی از مقامات قضایی، معاونان و مدیران سازمانی از کانون اصلاح‌وتربیت تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی عصر امروز، دوشنبه و ساعاتی مانده به تحویل سال نو در جمع مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت تهران حضور یافت و به گفتگوی صمیمی با آنان نشست.

وی پس از سرکشی از بخش‌های مختلف درمیان این مددجویان اظهار امیدواری کرد که در سال جدید روزهایی خوش برای آنان رقم زده شود. وی افزود: آرزوی ایامی پرخیر و برکت را برای شما دارم تا با برنامه‌ریزی درست بتوانید زندگی موفقی توام با سربلندی و سلامتی را پیش روی خود داشته باشید.

دکتر محمدی همچنین با اشاره به دعای تحویل سال ناظر بر حول الحالنا الی احسن الحال خطاب به آنان گفت: انشالله تحول درونی را در شما ببینیم و پس از آزادی با عدم ارتکاب جرم، به شکلی رفتار کنید که دیگر بازگشت مجددی به کانون نداشته باشید. 

در این بازدید همچنین ازسوی رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان سنت مرسوم به همه مددجویان کانون اصلاح وتربیت هدایایی در قالب عیدانه اهدا شد.

در بخش دیگری نیز رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت سال جدید به میان سربازان وظیفه کانون رفت و به پاس خدمات آنان در مراکز اصلاحی‌وتربیتی تقدیر کرد.

گفتنی است برخی مدیران سازمانی، مدیرکل زندان‌های استان تهران، معاون دادستان تهران و سرپرست دادگاه اطفال در این بازدید حضور داشتند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha