معرفی زندان‌های لرستان به‌عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز، مهدویت و قرآن

اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه‌های برتر با حضور حجت الاسلام دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، زیویار استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان در این همایش حجت الاسلام دکتر سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان از نماز به عنوان رکن رکین یاد کرد و اظهار کرد:
نظام مقدس جمهوری اسلامی متفاوت از دیگر حکومت‌هاست و بدون اقامه نماز در دستگاه‌ها امکان ندارد به راه‌های متعالی مشرف شد و باید در کنار تمام فعالیت‌های گوناگون علمی، گسترش مسائل اسلامی بیش از پیش شکل بگیرد.

زندان های لرستان دستگاه برتر در اقامه نماز، مهدویت و قرآن

وی عنوان کرد: در مبحث نماز علیرغم برداشتن گام‌های متعدد خلاءهای بسیاری وجود دارد و باید از شیوه‌های متنوع فرهنگی استفاده نمود تا نماز جماعت در دستگاه‌ها هرچه بهتر برپا گردد.

زندان های لرستان دستگاه برتر در اقامه نماز، مهدویت و قرآن

زیویار استاندار لرستان نیز در این مراسم گفت: یکی از مسائل مهم در دین مبین اسلام نماز است؛ نماز رفتاری است که درجه انسانیت را بالا می‌برد و در تمامی ابعاد زندگی بشر تاثیرگذار است البته این مسئله به کیفیت برپایی نماز بستگی دارد و استحکام حکومت دینی مستلزم اقامه نماز است.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان به عنوان مدیریت دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز تقدیر شد.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha