خیّر تهرانی ۱۹ مددجوی نیازمند مالی را از زندان‌های آذربایجان غربی آزاد کرد
خیّری که باعث آزادی ۱۹ زندانی نیازمند شد

به دعوت مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از مدیر موسئسه خیریه متوسلین حضرت زهرا(س) خیّر تهرانی ۱۹ زندانی نیازمند جرایم مالی را از زندان های آذربایجان غربی آزاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، به دعوت فتحی مدیرکل زندان های استان از جوانمرد مدیر موسئسه خیریه متوسلین حضرت زهرا(س) تهران و با شناسایی زندانیان نیازمند مالی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ موجبات آزادی ۱۹ زندانی را فراهم نمودند .

خیّر ساکن تهران که به نمایندگی از موسئسه خیریه متوسلین حضرت زهرا(س) در محل اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی حضور یافته بود بعد از مصاحبه با مددجویان در دیدار چهره به چهره و صحبت های تکمیلی با شکات طی توافقات بعمل آمده مبلغ چهار میلیارد پانصد و پنجاه میلیون ریال را برای آزادی زندانیان نیازمند به حساب دادگستری استان واریز نمود تا موجبات آزادی سریع آنها در شب عید و سال نو فراهم شود . بخش عمده این مددجویان با مشارکت ستاد دیه استان آزاد شدند و مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان تعداد ۱۶ نفر از خانواده های مددجویان آزاد شده را تشکیل می داد. در پایان سفر یک روزه جوانمرد خیّر تهرانی به ارومیه طی مراسمی از طرف مدیرکل و مسئولین زندان های استان آذربایجان غربی مورد تقدیر قرار گرفت.

۱۹ زندانی نیازمند مالی نیازمند از زندان های استان اذربایجان غربی با مساعدت مددکاران اجتماعی و پیگیری جدی مسئولین بر اساس توافقات با موسئسه متوسلین حضرت زهرا(س)از شهرهای ارومیه ، خوی، نقده و میاندوآب آزاد شدند .

انتهای خبر /

خیّر تهرانی ۱۹مددجوی نیازمند مالی از زندان های آذربایجان غربی آزاد کرد خیّر تهرانی ۱۹مددجوی نیازمند مالی از زندان های آذربایجان غربی آزاد کرد خیّر تهرانی ۱۹مددجوی نیازمند مالی از زندان های آذربایجان غربی آزاد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha