زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) باید دغدغه همگان شود

حجت الاسلام والمسلمین مهرانفر درجمع زندانیان زندان مرکزی زنجان گفت: در جامعه علوی و شیعه تمام برنامه های مذهبی و دینی باید در زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) حرکت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،درویژه برنامه ای که به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) با حضور مدیر کل زندان های زنجان در زندان مرکزی برگزار شد،حجت الاسلام و المسلمین مهرانفر افزود:حضرت مهدی(عج) متعلق به گروه خاص نبوده بلکه این شخصیت بزرگ جهان اسلام به همگان تعلق دارد.

مهرانفر اظهار داشت: هرچند عامل ظهور امام زمان(عج) اراده الهی است ولی آنچه که انسان ها به عنوان زمینه سازی ظهور می توانند انجام دهند، از بین بردن کارهایی است که موجب غیبت آن حضرت شده و ایجاد آمادگی در خود است.

مهرانفر در این سخنرانی تاکید کرد :هر انقلاب و نهضتی که برای هدف معینی به وجود می آید، در صورتی پیروز است که زمینه های آن از هر جهت فراهم باشد ، در غیر این صورت آن انقلاب با شکست مواجه می‌شود، پس از انقلاب امام زمان (عج)هم از این قاعده مستثنا نیست و در صورتی می تواند پیروز شود که شرایط آن فراهم گردد.

زمینه سازی ظهور امام زمان باید دغدعه همگان شود

پس از این سخنرانی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جشن میلاد حضرت مهدی(عج) به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخته و زندانیان زندان مرکزی زنجان با عشق و ارادت به ائمه اطهار (ع) با او هم نوا شدند.

لازم به توضیح است به همین مناسبت برنامه های مشابه ای در بازداشتگاه خدابنده و کانون اصلاح و تربیت زنجان نیز برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha