مراسم میلاد «جوانه خورشید کربلا» در کانون اصلاح تربیت زنجان

مدیرکل زندان‌های زنجان گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگوی کامل برای انتخاب مسیر سعادت برای جوانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم که با حضور همکاران ستادی ،پرسنل ،سربازان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان میلاد پرچمداران دشت کربلاست و امروز متبرک به میلاد کسی است که هم از نظر ظاهری و هم از لحاظ خلق و خوی شبیه ترین فردبه پیامبر اکرم(ص) بوده است.
وی با بیان ویژگی های اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) و تبریک روز جوان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جوان مظهر امید است پس تا می توانید در دوران جوانی برای آینده برنامه ریزی کنید و با نگاه امیدوارانه مهیا ورود به زندگی شوید.
مدیر کل زندان های زنجان با بیان اینکه امید یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است اظهار داشت: امید ابزار حرکت انسان است و همین عامل می تواند در رفع مشکلات روحی و روانی گره‌گشای درد های انسان باشد.مراسم میلاد جوانه خورشید کربلا در کانون اصلاح تربیت زنجان

مدیر کل زندان های زنجان در پایان خاطر نشان کرد: اکثر تخلفات و جرم ها از نگرانی ها و ناامیدی ها آغاز می‌شود و شما مددجویان با نگاه درست و مثبت به آینده می توانید فردای روشنی را برای خود رقم بزنید.

لازم به توضیح است در این مراسم مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) مولودی خوانی و مدیحه سرایی نمودند.

همچنین در این مراسم ،مدیر کل زندان های زنجان نماز جماعت ظهر و عصر را در کنار مددجویان و سربازان و کارکنان کانون اصلاح و تربیت زنجان اقامه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha