تولید سالانه ۲٠ هزار کیف و ساک زیارتی برای زوار توسط زندانیان

محسن انصاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای فارس با حضور در سازمان حج و زیارت استان، با زینلی مدیرکل و جمعی از مسئولین این سازمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این دیدار که با همراهی سالاری مدیربنیاد تعاون زندانیان فارس و حق پرست رییس دفتر اشتغال اداره کل زندانها همراه بود، مدیرکل حج و زیارت فارس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت استفاده از توان ملی در تولید مایحتاج زوار شریف حج و عتبات عالیات، خواستار مشارکت اداره کل زندان های استان در این خصوص شد.

محسن انصاری نیز با تشکر از روحیه و دیدگاه مدیرکل حج و زیارت استان، تولید کیف و ساک زوار استان توسط زندانیان در کارگاه های زندان ها را فرصتی برای خدمت افزونتر به اجتماع و از دیگر سو، تعمیق اشتغال پایدار زندانیان دانست و بر آمادگی این اداره کل و همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان خبر داد.

در ادامه این نشست مقرر شد بازدیدی از کارگاه های زندان و ظرفیت های اشتغال زندانیان در اولین فرصت انجام شود، در نتیجه این نشست و با عقد قرارداد فی مابین، سالانه ۲٠ هزار کیف و ساک زیارتی برای زوار تولید خواهد شد.

 تولید سالانه ۲٠ هزار کیف و ساک زیارتی برای زوار

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha