دوره‌های روشنگری و جهاد تبیین با حضور نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه برای زندانیان

در جلسه کاهش آسیب‎های اجتماعی استانداری مدیر کل زندان های استان از جلسات آموزشی مستمر در حوزه های دینی و اعتقادی و جهاد تبیین برای کاهش جرم و بزهکاری در زندان ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی در جلسه کاهش آسیب های اجتماعی و کمیته مبارزه با مشروبات الکلی دراستانداری با اشاره به برگزاری مستمر دوره ها و کلاسهای آموزشی برای زندانیان در زمینه های مختلف برای کاهش آسیب ها و رفتار های اجتماعی گفت: زندان مکانی برای بازدارندگی و سازندگی است با وجود جامعه هدف ما که همان زندانیان هستند، با حضور کارشناسان دینی و اعتقادی و روانشناسان و مددکاران مجرب در حوزه های کاهش آسیب دوره های مختلف برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه مجازات زندان تأثیر چندانی در بازدارندگی فرد ندارد تصریح کرد: استفاده از ابزار و روشهای پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فعالیت های فرهنگی و دینی بهترین راه حل کاهش جرایم است.

بیژنی افزود: در راستای برنامه ها و اقدامات جهاد تبیین با حضور نماینده ولی فقیه وائمه جمعه و جماعات در زندان های استان در محافل و جلسات مختلف روشنگری لازم برای زندانیان بالاخص اغتشاشات اخیر صورت گرفته که انصافاً نتایج بسیار مؤثری در پی داشته است.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه عنوان داشت: از صاحب نظران و کارشناسان امر در حوزه های مختلف مددکاری، روانشناسی، قضایی و مسائل دینی برای کاهش آسیب و آموزش های بهتر در راه اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی شدن آنان به جامعه دعوت به همکاری و مساعدت داریم.

انتهای خبر/

دوره‎های روشنگری و جهاد تبیین با حضور نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه برای زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha