زندان‌های اردبیل به عنوان دستگاه برتر در«صیانت از حقوق شهروندی» انتخاب شد

با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان استانداری، مجموعه زندان‌های اردبیل توانست در بین سایر دستگاه‌های اجرایی استان، رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی در سال ۱۴۰۰ را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، طی مراسمی که در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید، با اهدای تندیس و لوح تقدیر از مدیرکل زندان‌های استان به جهت کسب رتبه برتر در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور تجلیل شد.

در این لوح که به امضای معاونت سیاسی امنیتی استانداری رسیده، آمده است: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، نظر به ارزیابی‌های بعمل آمده در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور و بر اساس ارزیابی‌ها و بازدیدهای انجام یافته توسط بازرسان ستاد استانی در سال ۱۴۰۰، اعلام می‌دارد در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل موفق به دریافت رتبه برتر در حوزه‌ مذکور شده‌اید .

بدینوسیله ، با تقدیر از همکاری در عمل به وظایف محوله و تبریک عنوان کسب شده در راستای صیانت از حقوق شهروندی، از درگاه حضرت احدیت آرزوی تداوم خدمات صادقانه در آن دستگاه و برای حضرتعالی و همکاران محترم مجموعه‌ تابعه، موفقیت و سربلندی را خواهانیم .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha