تسهیلات خوداشتغالی زندانیان به‌طور کامل جذب شده است

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: امسال برای مددجویانی که از زندان های استان آزاد می شوند 56 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی اختصاص یافت، که حالا این تسهیلات پیش از پایان سال به طور کامل جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشست شورای اداری زندان های استان افزود: طرح های اشتغالزایی مددجویان نیز در بخش های کشاورزی، دامپروری، صیادی، صنعتی و مشاغل خدماتی بوده است.
وی با بیان اینکه اشتغال مددجویان از اولویت های مهم سازمان زندان ها است اظهار داشت: تلاش و فعالیت در حوزه اشتغال زندانیان باید ملموس و اثر بخش باشد و از همه فضاهای موجود در زندان ها برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده حداکثری شود.
مدیرکل زندان های استان بر پرداخت به موقع حقوق زندانیانِ شاغل در کارگاههای درون و خارج از زندان تاکید کرد و گفت: معیشت زندانیان و خانواده های آنان در اولویت است و باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و همچنین خیرین و کارافرینان مشکلاتشان را برطرف کرد.
کیشانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تشکیل قرارگاه اجتماعی برای خدمت رسانی به خانواده زندانیان شد و ادامه داد: باید به طور منظم از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی شود و مشکلات آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرد.
وی افزود: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، کاهش جرائم و دوری انها از آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: باید پیش از ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی را به خانواده زندانیان نیازمند رساند، تا در این ایام با مشکلی مواجه نشوند.
کیشانی بر ارتقاء امنیت زندان ها هم تاکید کرد و افزود: اگر هر کدام از کارکنان با احساس مسئولیت مضاعف، وظیفه خود را به درستی انجام دهند، شاهد رشد همه بخش به خصوص ارتقاء امنیت در زندان ها خواهیم بود.
جلوگیری از ورود اشیاء ممنوعه به زندان ها، پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، ثبت و مستند سازی فعالیت ها، فعال کردن نظام پیشنهادات و رعایت دقیق آئین نامه سازمان زندان ها از دیگر تاکید مدیرکل زندان های استان در این نشست بود.

تسهیلات خوداشتغالی مددجویان به طور کامل جذب شده است
انتهای خبر/
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha