گذشت ۸ میلیارد ریالی شاکی در اتاق کار مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی

با حضور حاج ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت و کارگروه صلح و سازش شهرستان ارومیه در محل کار مدیرکل زندان ها و با دعوت از شاکی زندانی پیرمرد محکوم مالی موجبات آزادی وی فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،با حضور امام جمعه اهل سنت، مسئولین ستاد دیه استان، کارگروه صلح و سازش پرونده زندانی محکوم مالی با اخذ رضایت از شاکی پرونده مختومه و مقدمات آزادی زندانی پیرمرد مهیا شد.

زندانی ع. ح که با محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی به زندان محکوم شده بود با گذشت ۸میلیارد ریالی شاکی از طریق کمیته صلح و سازش و گفتگوبا شاکی یک میلیارد وپانصد میلیون ریال از طریق ستاد دیه و بقیه مبلغ باقی مانده را خانواده مددجو تامین و پرداخت کردند.

پیرمرد بیمار محکوم مالی مدت ۵ ماه بود در زندان ارومیه تحمل حبس می کرد با میانجیگری مدیرکل زندانها ، امام جمعه اهل سنت و گذشت قابل توجه شاکی از مبلغ بدهی با پرداخت تنها دو میلیارد ریالی خانواده وسه میلیارد ریالی ستاد دیه امروز ظهر از زندان آزاد شد.

جلسه اخذ رضایت در اتاق کار مدیرکل زندانهی استان آذربایجان غربی، با حضور امام جمعه اهل تسنن ارومیه به مدت یک ساعت طول کشید و در پایان بعد از ثبت رضایت و پرداخت باقی مانده بدهی زندانی به پایان رسید .

انتهای خبر/

اخذ رضایت‌زندانی محکوم مالی در اتاق کار مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی اخذ رضایت‌زندانی محکوم مالی در اتاق کار مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی اخذ رضایت‌زندانی محکوم مالی در اتاق کار مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی اخذ رضایت‌زندانی محکوم مالی در اتاق کار مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha