برگزاری اعیاد شعبانیه در زندان‌های استان قزوین

مدیرکل زندانهای استان قزوین از برگزاری جشن‌های باشکوه اعیاد شعبانیه در همه مؤسسات کیفری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین ، فرهاد بهرامی در حاشیه جشن میلاد امام حسین(ع) اظهار داشت: ماه شعبان ماه فضیلت و منسوب به حضرت رسول اکرم (ص) است . بمناسبت فرا رسیدن این ماه پرفضیلت، حوزه فرهنگی و تربیتی مؤسسات کیفری استان برای برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه بویژه نیمه شعبان آماده است.این ماه فرصت بسیارمغتنمی برای نزدیک شدن به خدای متعال و ائمه اطهار است و باید از این ماه پرفضیلت در جهت اصلاح نفوس بخطا رفته بهره برد.

وی برگزاری محافل نورانی قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج)،تواشیح، اجرای مولودی خوانی، اجرای نمایشهای طنز و موسیقی باحضور هنرمندان استانی را از جمله برنامه های این مراسم ذکر کرد و بیان داشت: مراسم وجشنهای این ماه با حضور کلیه زندانیان برگزار گردیده و فضای معنوی خاصی را در زندانها ایجاد نموده است.

مدیرکل زندانهای استان اذعان داشت: مقدمات برپایی مراسم احیاء شب نیمه شعبان به همراه پذیرایی و اطعام سحری از احیاءکنندگان، برگزاری دعای ندبه و برگزاری مراسم ویژه با عنوان منتظران ظهور از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این اعیاد می باشد .

بهرامی درپایان از برگزاری سومین جشنواره استانی تئاتر زندانیان و اولین جشنواره بازی های فکری دربین زندانیان زن و مرد و مددجویان کانون اصلاح وتربیت نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: از 13 لغایت 16 اسفند ماه سالجاری 31 گروه نمایشی به میزبانی زندان مرکزی در بخش های صحنه ای، نمایشنامه خوانی، نقالی و استند آپ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha