پانزدهمین جشنواره تئاتر زندان‌های فارس به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر زندانیان زندان های استان فارس با حضور مهمانانی از حوزه هنری استان، مدیر کل زندان ها ،هیأت داوران، جمعی از اصحاب هنر و گروه‌های زندانیان شرکت کننده به میزبانی زندان عادل آباد شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس گفت: در پانزدهمین جشنواره تئاتر زندانیان زندان‌های استان فارس کل آثار بازبینی شده، ۴۲ اثر از ۱۵ موسسه کیفری تابعه استان بوده است.
اسحاق ابراهیمی افزود: تعداد ۲۵ اثر برای حضور در جشنواره پذیرفته شد که ۲۳ اثر آن در بخش رقابت در چهار گونه نمایش مشتمل بر نمایش صحنه ای، نمایش خیابانی، نمایشنامه خوانی و نمایش عروسکی حضور داشتند و دو اثر نیز از کانون اصلاح و تربیت در بخش جنبی حضور یافتند.

تئاتر زندانیان در ۴حوزه نمایشی به شرح ذیل برگزار شد؛
♻️نمایش صحنه ای ۱٠ اثر
♻️ نمایش خیابانی ۵ اثر
♻️ نمایش نام خوانی ۷ اثر
♻️نمایش عروسکی ۱ اثر
نتایج پانزدهمین جشنواره تئاتر زندانیان استان فارس ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ به شرح ذیل اعلام گردید و آثار زیر به جشنواره کشوری راه یافتند.
♻️ در بخش نمایشنامه خوانی:
🔻 نمایش بر سر دوراهی مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس
🔻بهشت همین نزدیکی است از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس
♻️ نقش خیابانی:
🔻 اجرایی برای یک تمرین از زندان لارستان
♻️ نمایش عروسکی:
نمایش زال و سیمرغ از اندرزگاه نسوان زندان عادل آباد شیراز
♻️ بخش صحنه‌ای:
🔻 امپراطوری زباله ها از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس
🔻 ترانه های قدیمی از اندرزگاه نسوان عادل آباد شیراز
♻️بیشترین تعداد آثار تولید شده برای بازبینی، ۷ اثر از اندرزگاه نسوان زندان عادل آباد شیراز بوده است که دو اثر آن به جشنواره کشوری راه یافت.
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha