آزادی 15 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، از آزادی ۱5 نفراز زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی گفت: با تلاش ستاد دیه استان به مناسبت سالروزپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد15 نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این زندانیان مبلغ یازده میلیارد و 783 میلیون تومان بود که مبلغ هشت میلیارد و 331 میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه از شکات گذشت و رضایتمندانه اخذ گردیده و ما بقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک‌های خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه از این تعداد یک نفر زن و 14 نفر مرد بوده اند، بیان کرد: تمام تلاش ما، شورای‌ها ی حل اختلاف مستقر در زندان ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان در کسب نمائیم اما انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، بنابراین از همه ی نیکوکاران و خیرین می‌خواهم تا در آستانه سال جدید جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha