میز خدمت جهادی زندان‌های استان اردبیل در محل مصلی این شهر برپا شد

در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع هیات قضایی با حضور در مصلای این شهر به درخواست‌ها و مطالبات مراجعین رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در عمل به شیوه‌نامه اجرایی برنامه‌های دهه مبارک فجر مبنی بر حضور مسوولین در مساجد و دیدار بدون واسطه با مردم، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل به همراه معاونین و تنی چند از روسای ستادی قبل از برگزاری نماز جمعه در محل مصلای اردبیل حضور یافت و به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.

میز خدمت جهادی زندان‌های استان اردبیل در محل مصلای این شهر برپاشد

میز خدمت جهادی زندان‌های استان اردبیل در محل مصلای این شهر برپاشد

در این دیدار عمومی که مسوولین تشکیلات قضایی از جمله رییس‌کل دادگستری، دادستان، معاونین و روسای محاکم قضایی حضور داشتند، امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با بیان اینکه وظیفه مسوولین پاسخگویی و برآوردن خواسته‌های قانونی و مشروع مردم است گفت: امروزه بزرگترین نعمت الهی برای نظام جمهوری اسلامی ایران آحاد مردمی هستند که با وجود تمامی فشارهای اقتصادی مخلصانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی از رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی خواست تا فرهنگ مطالبه‌گری را در جامعه نشر داده و در ارائه راه حل و راهکارهای تخصصی در جهت رفع مشکلات مردم، به مسوولین یاری رسانند.

گفتنی است این برنامه تا شروع خطبه‌های نماز جمعه ادامه یافت .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha