روند آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری در زندان‌های استان کرمانشاه آغاز شد

پیرو خبر عفو مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور دادستان و قضات کرمانشاه روند آزادسازی زندانیان مشمولین و واجد شرایط در زندانهای استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، پس از خبر شرایط ویژه عفو مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و پیگیری های مدیرکل زندان های استان در اینخصوص با حضور دادستان و قضات استان کرمانشاه در زندان های استان با بررسی پرونده های واجدین شرایط و مشمولین عفو رهبری روند آزادسازی در زندان های استان کرمانشاه آغاز شد.

در این ایام روزانه تعدادی از مددجویان مشمول به نوبت پس از بررسی و امکان آزادی از زندان های استان آزاد می شوند که این روند همچنان ادامه داشته و زندانیان مشمول الشرایط با خوشحالی و شور آزادی از مقام معظم رهبری و همچنین رئیس قوه قضائیه کشور و مسئولین زیربط تقدیر و تشکر کردند و با شعار سلامتی رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستند.

روند آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری در زندانهای استان کرمانشاه آغاز شد

روند آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری در زندانهای استان کرمانشاه آغاز شد

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha