گود زورخانه زندان بافت به بهره‌برداری رسید

در راستای اولویت‌های ده‌گانه سازمان زندان‌ها و ترویج فرهنگ ورزش باستانی، گود زورخانه سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی زندان بافت با حضور مسئولین استان کرمان و شهرستان بافت، در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این افتتاحیه با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار، رئیس شورای بافت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، رئیس اداره تربیت بدنی اداره‌کل زندان‌های استان و مسئولین زندان بافت، انجام شد.

مهدی‌آبادی رئیس زندان بافت ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل زندان‌های استان و تأمین اعتبار این پروژه، گفت: ورزش زورخانه ضمن تقویت و تحکیم ویژگی جسمانی به مرام پهلوانی و جوانمردی نیز می پردازد. وی افزود: باید شیوه و راه و رسم پهلوانی را در بین زندانیان، ترویج داد تا از بازگشت مجدد آنان به زندان‌ها جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان بافت، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان بافت، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در جهت بازسازی شخصیت زندانیان مهم و مؤثر است که موجب بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه می‌گردد.

در این مراسم افتتاحیه گروه‌های باستانی به اجرای برنامه‌های شاد و جذاب پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha