نمایشگاه کتاب دهه فجر انقلاب در زندان رجایی‌شهر برپا شد

نمایشگاه دهه فجر انقلاب با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه نمودن آن در محل کتابخانه مرکزی زندان رجایی شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معرفی انواع کتاب و قابل دسترس بودن آن برای مددجویان علاقه مند به مطالعه برپا گردید.

نمایشگاه کتاب زندان رجایی شهر با محوریت دهه فجر، انقلاب اسلامی، ولایت ، بصیرت و موضوعات مختلف ادبی، انقلاب اسلامی، تاریخی، فلسفه، مذهبی،دفاع مقدس، دینی، رمان، روانشناسی و علوم قرآنی در برای دوستداران کتاب برگزار شد.

در این نمایشگاه قریب به 500 جلد کتاب به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و با هدف ارتقاء دانش و آگاهی مددجویان در برخورد صحیح با چالش‌های زندگی بدون هزینه در اختیار آنان قرار گرفت.

واحد فرهنگی زندان رجایی شهر شرایط استفاده از کتاب را برای مددجویان علاقه مند به مطالعه فراهم نموده، کتاب منتخب و مورد نظر مددجو از نمایشگاه به مدت یک هفته امانت به وی اهداء می شود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha