برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان مرد زندان‌های آذربایجان شرقی

به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در 3 رشته تنیس روی میز،دارت و فوتبال دستی بین کارکنان مرد زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی جوادی مدیر کل زندانهای استان در اختتامیه مسابقات ورزشی ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ، برنامه ریزی برای توسعه ورزش را بسیار مهم عنوان کرد وافزود: ورزش می‌تواند باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان شود

وی ادامه داد: هزینه برای ورزش، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری که با اندکی توجه نتایج مثبتی را برای به دنبال خواهد داشت .

مدیرکل زندانهای استان با تاکید بر این مهم که باید مسئولیت اجتماعی خود را در مورد ورزش به‌نحو احسن انجام دهیم، ادامه داد:در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت همکاران باید تندرستی همکاران را از اولویت‌ قرار دهیم.

شایان ذکر است کل شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ۴۶نفر از زندانهای استان وادارات تابعه بودند.که در رشته تنیس روی میز آقایان یدا...هاشم زاده از اردوگاه اول.یوسف ولی پورازسراب دوم.سرهنگ حاتمی از اداره کل سوم ودر رشته دارت خلیل رضایی از تبریز اول.پاشازاده از مرند دوم وحمید احمدپورازسراب سوم ودر فوتبال دستی ولی خرم رزین از اهر اول .حامدی از اداره کل دوم ومهدی بابایی ون آباد از تبریز سوم شدند.

برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان مرد زندانهای استان آذربایجان شرقی

برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان مرد زندانهای استان آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha