تجدید بیعت مدیرکل و کارکنان زندان‌های زنجان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به مناسبت 12 بهمن سالروز بازگشت پر افتخار بنیانگذار کبیر انقلاب به خاک ایران اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی به همراه مسئولین قضائی و اجرائی استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آرمان‌های امام راحل ، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و انقلاب تجدید بیعت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این مراسم آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر گفت: جنبش مردم ایران یک انقلاب بود که هر انقلاب سه ضلع دارد که ضلع اول آرمان انقلاب، ضلع دوم مردمی که انقلاب را محقق می‌کنند و ضلع سوم نیز رهبریت انقلاب است که سلسله‌وار در مردم انگیزه ایجاد کرده و مردم را به صحنه بیاورد.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به افشاگری‌های امام راحل بر علیه کاپیتولاسیون، توضیح داد: همین موضوع بهانه‌ای برای آغاز مبارزات روحانیون شد.

آیت ا..خاتمی با اشاره به اینکه انقلاب ما نسبت به انقلاب‌های دیگر مردمی‌تر است و از همه اقشار در این انقلاب نقش‌آفرینی کردند، افزود: هیچ‌کس با هویت سیاسی برای این انقلاب جلو نیامده بود و همه با هویت اعتقادی پیشگام بودند.

آیت ا.. خاتمی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی دینی و ضددیکتاتوری و استبدادی بود، توضیح داد: شعار امام نیز حمایت از تمام مظلومان دنیا بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری نگاه دقیق‌تری داشته باشیم، اضافه کرد: ایشان در این چهار ماه اخیر بر دو موضوع تاکید بیشتری داشتند که یکی از آنها تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha