خیرین جنوب کشور مبلغ پنج میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فارس اختصاص دادند

هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز، با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، فرماندار شیراز، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز و جمعی از اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت در دفتر دادستان شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس و رییس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز در این جلسه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار برای خانواده زندانیان تاکید کرد.
سیدمصطفی بحرینی ضمن قدردانی از خیرین جنوب کشور گفت: مشارکت ارزشمند این نیکوکاران در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و واریز مبلغ پنج میلیارد ریال به حساب انجمن حمایت برای این امر مهم، ستودنی است و با این عمل خداپسندانه، فرهنگ مساعدت و نوع دوستی را در سطح جامعه ترویج می کنند.
وی اضافه کرد: با این مبلغ و سایر مبالغ جمع آوری شده با همت خیرین، با تشکیل پرونده برای زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی این زندانیان در دهه مبارک فجر فراهم می شود.
محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز نیز گفت: با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بحث مشاغل خانگی، اعتباراتی در این حوزه در اختیار زندانیان و خانواده آنان قرار می گیرد و سعی براین است مشاغل خانگی توسعه یابد.
وی در ادامه گزارشی از سایر اقدامات انجام شده در انجمن ارائه کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha