مجمع عادی فوق‌العاده سالیانه شرکت تعاونی مسکن برگزار شد

با حضور سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، اعضای هیئت مدیره سابق و اعضای تعاونی مسکن، مجمع عادی فوق‌العاده سالیانه شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در سالن شهید سلیمانی اداره‌کل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در این جلسه، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت مدیره سابق و ذکر اقدامات انجام شده به اعتمادسازی مجدد بین اعضای تعاونی مسکن تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم با ساخت ساختمان‌های ناتمام و عضوگیری اعضاء جدید، زمینه ساخت مسکن برای بقیه همکاران، فراهم شود.

وی با تأکید بر اهمیت مطالبه‌گری اعضاء و پاسخگویی هیئت مدیره، گفت: باید با تمام توان در خدمت همکاران باشیم تا این تعاونی بتواند به اهداف عالیه خود دست یابد.

حجت‌الاسلام مقبلی، از اعضای سابق هیئت‌مدیره تعاونی مسکن، گزارشی از عملکرد هیئت مدیره‌ سابق ارائه داد.

در ادامه این جلسه، درخصوص تصویب صورت‌های مالی تا سال ۱۴۰۱، تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام، عضوگیری جدید تعاونی و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس جدید، رأی‌گیری شد.

پس از اخذ رأی گیری اعضای هیئت مدیره و شمارش آراء، آقایان حسین برشان، علی مقبلی، محسن پورعزیزی، محمد امیری و حسین بیگ مرادی به عنوان هیئت مدیره جدید و حمیدرضا مهدوی به عنوان بازرس تعاونی مسکن انتخاب شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha