پرداخت تسهیلات به کارآفرینان باید منجر به اشتغالزایی مددجویان شود

نشست کارگروه اشتغال و کارآفرینی زندان های هرمزگان با حضور نماینده های بانک های استان با هدف تسریع در پرداخت تسهیلات به کارآفرینان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مدیرکل زندان های استان گفت: طرح های اشتغالزایی کارآفرینان در داخل و خارج و از زندان و به دو صورت ایجادی و توسعه ای اجرا می شود و پرداخت تسهیلات به آنها باید منجر به اشتغالزایی مددجویان شود.
مصطفی کیشانی افزود: امسال از محل تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 مبلغ 11 میلیاردو 900 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به زندان های هرمزگان اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: تاکنون تنها مبلغ 500 میلیون تومان از این تسهیلات جذب شده و با توجه به اینکه فرصتی تا پایان سال نیست بابد هر چه زودتر مبالغ باقیمانده جذب شود.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: برای جذب این تسهیلات 15 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و اگر هر کدام از این افراد توانایی جذب تسهیلات را ندارند، باید در کوتاه ترین زمان ممکن نفرات دیگری جایگزین شوند.
کیشانی گفت: حمایت از زندانیان نقش تاثیر گذاری در کاهش جرائم و عدم بازگشت مجدد آنها به زندان دارد و باید همه دستگاههای حمایتی یاری گر این قشر آسیب پذیر باشند.
نماینده های بانک های استان هم در این نشست خواستار بررسی تجربه و تخصص کارآفرینان در طرح های پیشنهادی شدند و بر معرفی افرادی که توانایی دریافت تسهیلات را داشته باشند، تاکید کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha