مدیران به مسکن و بیمه تکمیلی کارکنان خدوم زندان‌ها توجه کنند

نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بر پیگیری مسکن و بیمه تکمیلی کامل برای کارکنان زندانها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در جلسه ویژه شورای اداری که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار شد ابراهیمی به 4 عامل؛ برون سپاری، حبس زدایی، اشتغال زندانیان و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و خیرین در ترمیم مسائل، تاکید کرد و گفت: با توجه به مسائل اعتباری، بایستی به این عوامل اهتمام داشت تا بتوانیم از این برهه بخوبی عبور کنیم .

وی افزود: به موضوع اشتغال زندانیان در زمان حبس و پس از آزادی آنان توجه ویژه شود چرا که توانمندی زندانیان در کاهش جمعیت کیفری و بازگشت مجدد زندانیان به زندانها موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ادامه داد: با تشکیل کمیته تخصصی توزیع اعتبارات در ستاد سازمان، بر اساس نیاز استان، اعتبارات توزیع خواهد شد.

وی همچنین به زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم زندانهای کشور در امر زندانبانی اشاره کرد و گفت: به مسئله تامین مسکن کارکنان و همچنین ارایه خدمات بیمه تکمیلی کامل و مناسب هم در ستاد سازمان و هم در استانها باید توجه ویژه صورت پذیرد چرا که تامین این دو مهم از دغدغه های کارکنان می باشد و ریاست سازمان نیز نسبت به آن تاکید دارند .

در ابتدای این جلسه علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم، ضمن خیر مقدم به معاون سازمان که اولین سفر استانی خود را به شهر قم انتخاب کرده اند گفت: طی ارزیابی صورت گرفته توسط ستاد سازمان در 9 ماهه گذشته، استان قم در اجرای اولویت های دهگانه سازمانی، جزء 5 استان برتر بوده است.

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha