جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) در زندان‌های مازندران

همزمان با فرا رسیدن بیستم جمادی‌الثانی، سالروز میلاد حضرت زهرا (س) که در تقویم رسمی کشورمان به نام روز زن و مادر ثبت شده است، در زندان های مازندران مجالس جشن و شادی برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران،علی استادی مدیرکل زندان های استان مازندران ضمن تبریک این روز خجسته به مادران سرزمین ایران گفت:همزمان با میلاد باسعادت بهانه خلقت، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، مراسمی با حضور کارکنان و سربازان وظیفه و زندانیان در زندان های مازندران برگزار شد.

استادی همچنین از دیدار چهره به چهره مادران و همسران و خانواده های زندانی در این روز خجسته با برنامه ریزی در فضای عاطفی و معنوی خبر داد و گفت:بیش از 500 ملاقات به مناسبت پاسداشت روز مادر در زندان ساری برگزار شد.

وی همچنین ملاقات های مناسبتی اینچنینی را فرصتی برای تجدید روحیه و امیدواری و آرامش زندانیان دانست و بر استمرار این مهم تاکید کرد.

همزمان با سالروز فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،مولودی‌خوانی، شعرخوانی، سخنرانی مذهبی و مداحی با محوریت اهل بیت(س) در زندان های مازندران برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha