مسئولین کمیته گرامیداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره‌کل‌زندان‌های‌فارس با خانواده‌ معظم شهدا دیدار کردند

رؤسای ادارات فرهنگی و تربیتی اداره کل و اداره زندان شماره ۲ شیراز (مسئولین کمیته امور شهداء اداره کل) و رؤسای زندان های استان طی برنامه های جداگانه ای در هفته ای که گذشت، با خانواده های معظم شهدای همکار دیدار و به مقام شامخ خانواده شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، رییس اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های فارس، دراین دیدار یداله علیرضانژاد با بیان اینکه تکریم و قدرشناسی از خانواده شهدا را وظیفه و فضیلتی بزرگ وارزشمند می دانیم، گفت: امنیت، آسایش، آرامش، رفاه واستقلال کشور را مرهون ومدیون خون شهدا هستیم.

وی شهادت را عشق به وصال محبوب ومعشوق در زیباترین شکل ممکن توصیف کرد و گفت: شهادت صفتی از حیات معقول است و ما از همسر، خانواده و مادر محترم شهداء قدر دانیم.

گفتنی است در این دیدارها، لوح سپاس مدیرکل زندان های استان را با احترام تقدیم خانواده محترم شهیدان زارع و قربانی کردند.

در شهرستان قیروکارزین نیز حسینی سرشت رییس بازداشتگاه قیروکارزین با همراهی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان؛ به منزل خانواده های شهیدان مرادی و رستمی، ضمن ادای احترام به شهداء مراتب احترام خود را به همسران و مادران شهیدان تقدیم کردند.

مسؤولین کمیته گرامیداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره‌کل‌زندان‌های‌فارس با خانواده‌ معظم شهدا دیدار کردند

مسؤولین کمیته گرامیداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره‌کل‌زندان‌های‌فارس با خانواده‌ معظم شهدا دیدار کردند

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha