شکوفه جوانه‌های قرآن در بهار جوانی

مسابقات قرآنی سربازان زندان های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری، در جهت شناسایی استعداد های قرآنی و تعمیق مفاهیم قرآن و عترت در بین سربازان زندان های استان مسابقات قرآن در سالن شهید لاجوردی اداره کل زندان ها برگزار شد.

رضا بیاتی رئیس اداره سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان در آیین اختتامیه مسابقات گفت: جوانی، بهار عمر و هنگام شکوفایی و رسیدن به رشد است. از سوی دیگر، خداجویی و خدایابی و دین باوری از ویژگی های این دوران است که با تبیین صحیح باورها و ارزش های دینی و مذهبی با محوریت قرآن می توان روح جوان را آرامش و اطمینان بخشید.

بیاتی به تعداد بالای برنامه های فرهنگی برای سربازان زندان ها اشاره کرد و افزود: قرآن نوری است که انسان‌ها را به صزاط مستقیم هدایت می‌کند و به همین دلیل محور تمام برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان است.

وی ضمن قدردانی از کلیه شرکت کنندگان ادامه داد: در مرحله نهایی مسابقت ۱۸ نفر از برگزیدگان رشته های اذان، قرائت، حفظ، ادعیه خوانی و تفسیر به رقابت پرداختند . نفرات برتر علاوه بر دریفت لوح به مسابقات منطقه ای اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha