همجواری تیپ ۲۱۶ ارتش با زندان‌ها در افزایش امنیت استان بسیار موثر است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی مدیرکل زندان‌های زنجان با همراهی فرمانده یگان حفاظت زندان‌ها با سرهنگ بیرانوند فرمانده جدید تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ بیرانوند به سمت فرماندهی تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش گفت: از گذشته تاکنون همکاری و همراهی بسیار مناسب فی مابین زندان‌ها و ارتش در جریان بوده که این امر قطعاً در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بنیادی افزود: تاسیسات و تجهیزات تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش فرصت بسیار مناسبی برای تامین مقر یدکی زندان های استان در مواقع بحران خواهد بود که این موضوع با جدیت از سوی اداره کل زندان ها در حال پیگیری است.

بنیادی خاطرنشان کرد: بحمدالله تاکنون در حوزه تامین امنیت زندان های استان مشکل خاصی وجود نداشته و قطعاً نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه مدیریت بحران در کنترل زندان ها نقش مهمی خواهند داشت.

در این دیدار سرهنگ بیرانوند ضمن تقدیر از حضور مدیر کل زندان های استان، آمادگی تیپ ۲۱۶ زنجان را در همراهی برنامه های تامینی زندان ها و همچنین اعزام مربیان آموزش نظامی در جهت افزایش آمادگی نیروهای شاغل در زندان اعلام نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha