شش محکوم نظامی باپرداخت جزای نقدی‌ توسط‌ خیرین ارومیه‌ای آزاد شدند
عبدالله پور دادستان دادسرای نظامی استان آذربایجان غربی

بعد از مراسم استقبال تشییع پیکر ۶ شهید گمنام آستان آذربایجان غربی، دادستان دادسرای نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی در اندرزگاه نظامی حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، عبدالله پور به همراه قضات دادسرای نیروهای مسلح استان از بازداشتگاه ارومیه بازدید و با محکومین اندرزگاه نظامی دیدار کرد.

این دیدار دو ساعته همراه با رسیدگی به درخواست کلیه زندانیان محکوم نظامی همراه بود که بعد از بررسی در شورای طبقه بندی دستور بهره مندی ۲۱ زندانی نظامی از مرخصی ۵ روزه را صادر کرد.

در حاشیه این بازدید دو ساعته دادستان نظامی و دادیاران دادسرای نیروهای مسلح، دو نفر از خیّرین ارومیه ای بعد از مراسم استقبال از ۶شهید گمنام در محل بازداشتگاه مرکزی ارومیه حضور یافتند و به پاسداشت مقام شامخ شش شهید گمنام با تقبل پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال در آزادی ۶محکوم نظامی واجد الشرایط از حبس مشارکت کردند در ادامه این مراسم عبدالله پور ضمن تقدیر از حضور خیّرین و رئیس بازداشتگاه ارومیه که مقدمات آزادی محکومین نظامی را فراهم نموده بودندبا سربازان وظیفه محکوم نیروهای مسلح گفتگو کرد و با ارشادات دادستان نظامی استان شش سرباز وظیفه آزاد شده توسط خیّرین به محل خدمت خود برگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha