بازید نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان نوشهر

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از زندان بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسلانی اداره کل زندانهای استان مازندران، محمد علی محسنی نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به همراه کیا پاشا معاون سیاسی فرمانداری نوشهر به منظور بررسی وضعیت زندان نوشهر وارد این مجموعه شد.

وی ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان، مجموعه اقدامات و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان را رضایت بخش خواند و اظهار داشت، راه گشایش و آزادی، ابراز ندامت و پشیمانی واقعی است ، با این هدف که ایرادات رفتاری، گفتاری و عملکردی را ترمیم ببخشیم .

محسنی در بازدید از پروژه در حال ساخت زندان شماره 2 نوشهر از همکاری و همیاری در جهت تکمیل این پروژه خبرداد و گفت: با تمام توان در جهت جذب اعتبارات لازم و ساخت بهداری زندان و تجهیز کامل این مجموعه اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین از کمک به زندانیان جرائم غیر عمد خبرداد و گفت: تمام زندانیان جرائم غیر عمد تا سقف 10 میلیون تومان بدهکاری مشمول حمایت ما خواهند و از زندان آزاد خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha