تربیت توحیدی سرفصل برنامه‌های فرهنگی زندان‌ها باشد

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، مدیرکل زندان های استان با حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه شهرستان میاندوآب دیدار و درخصوص فعالیت های فرهنگی زندانها گفتگو کرد.

مراد فتحی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی ،در این دیدار ضمن بر شماری سرفصل برنامه های فرهنگی و ارائه عملکردی از اقدامات عمده تربیتی و تامینی در زندانهای استان گفت: نهایت برنامه های فرهنگی در فرایند اصلاح رفتار زندانبانی اسلامی تربیت نفوس خطا رفته با آموزه های دینی و تجلی آن در شخصیت سالم بعد از آزادی و زندگی سعادتمندانه در جامعه است و این نهایت خواسته مسئولین دغدغه مند از آموزش فضیلت ها در مدت تحمل حبس است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، بعد از استماع گزارش برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان های استان با تحسین عملکرد انقلابی و جهادی در جهت تامین سلامت روان و تقویت بنیه های اعتقادی مددجویان گفت : دین مبین اسلام برنامه تربیتی کامل برای انسان در هر رده و موقعیت را در بطن آموزه های غنی خود دارد. وی ادامه داد : زندانبان اسلامی صرفا نگهبان نیست او باید مربی مکتبی اسلام و الگوی اخلاقیبرای تربیت باشد

امام جمعه میاندوآب با برشماری شاخص های جامعه توحیدی در عصر انتظار گفت : جهاد فرهنگی در زندان ها باید سمت سوی تربیت توحیدی داشته باشد و لازمه آن الگوی دینی در بیانات و نحوه برخورد اسلامی است و نهایت تکمیل وظیفه زندانبانی اسلامی حرکت توحیدی در مکتب مهدویت (عج) می باشد .

دیدار و گفتگوی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با امام جمعه با حضور رئیس و مسئولین فرهنگی و مربیان قرآنی زندان شهرستان میاندوآب برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha